Sıkça Sorulan Sorular

  • Kursiyer ilk olarak sayfanın üst kısmında yer alan KAYIT OL butonuna tıklar.
  • Karşısına çıkan ÜYE KAYIT FORMU’ndaki tüm bilgileri doldurur.
  • Üye Kayıt Formundaki yıldızlı alanlar doldurulması zorunlu alanlardır. Formda yer alan kullanıcı adı; siteye giriş yapabilmek için, IBAN veya PTT numarası; alıcıların ödeme yapabilmesi için gerekli bilgilerdir.
  • Üye Kayıt Formunda bulunduğunuz ili seçtiğinizde , seçilen ildeki Halk Eğitim Merkezleri otomatik olarak Halk Eğitim Merkezi alanında listelenir. Bu alandan eğitim aldığınız Halk Eğitim Merkezini seçtiğinizde ise seçilen merkezde bulunan danışmanlar otomatik olarak ilgili alanda listelenecektir.
  • Üyelik sayfasında en altta yer alan ÜYELİK VE KULLANIM SÖZLEŞMESİ’ni okuyup, onayladıktan sonra KAYIT OL butonunu tıklayınız.
  • Kursiyerlerin oluşturdukları kullanıcı adları, Danışman Öğretmen tarafından onaylanır.
  • Danışman tarafından üyelik kaydı onaylanmayan kursiyerler sisteme giriş yapamaz.
  • Danışman tarafından üyelik kaydı onaylanan kursiyer kendi belirlediği kullanıcı adı veya e- posta adresi ve şifre ile siteme giriş yapar.
  • Üye Girişi yaptıktan sonra BANA ÖZEL ekranı açılır.
  • Bu ekranda yer alan BİLGİLERİM bölümü içerisinden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
  • Üyelik Bilgilerim Formundaki ad-soyad, şifre, cep telefonu, telefon numarası, ödeme yöntemi ve profil resmi alanları güncellenebilir.
  • Bilgiler güncellendikten sonra siteye giriş yapabilmek için kursiyerin tekrar danışman tarafından onaylaması gerekmektedir.
  • Üye Girişi yaptıktan sonra BANA ÖZEL ekranı açılır.
  • Bu ekranda yer alan BİLGİLERİM bölümü içerisinden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
  • Üyelik Bilgilerim Formundaki ad-soyad, şifre, cep telefonu, telefon numarası, ödeme yöntemi ve profil resmi alanları güncellenebilir.
  • Bilgiler güncellendikten sonra siteye giriş yapabilmek için kursiyerin tekrar danışman tarafından onaylaması gerekmektedir.
  • Sisteme girişinizi yaptıktan sonra BANA ÖZEL ekranındaki İLAN EKLE bölümüne tıklayarak, açılan sayfada yer alan tüm bilgileri doldurunuz.
  • İlan Ekleme Formundaki yıldızlı alanlar doldurulması zorunlu alanlardır. Satış sloganı, ürün detay alanında ürün fotoğrafının yanında bulunan kısa açıklamadır. En fazla 100 karakter açıklama girilebilir.
  • Ürün fotoğrafı alanına ise 3 fotoğraf yüklemek zorunlu bir işlemdir.
  • İlan bilgilerinizi girdikten sonra alt kısımda SATIŞ SÖZLEŞMESİ’ni okuyarak onaylayınız.
  • Tüm bilgileri doldurduktan ve sözleşmeyi onayladıktan sonra İLANI YAYINLA butonuna tıklayınız.
  • Girdiğiniz ilan Danışman Öğretmeniniz tarafından onaylandığında oncekadin.gov.tr ’de görünüyor olacaktır.
  • Danışman Öğretmen tarafından uygun bulunmayarak reddedilen ilanlar yayınlanmayacaktır.
Satın almak istediğinizi ürün için ürün detayında bulunan SATIN AL butuna tıklayarak ekran üzerindeki iletişim bilgilerinden ürün sahibi olan kursiyere ulaşabilirsiniz ve siparişinizi kendisine verebilirsiniz.
Almak istediğiniz ürüne ait ödemenizi SATIN AL butonuna tıklandığında açılan sayfada bulunan IBAN ya da PTT Hesap Numarasına yatırabilirsiniz. ( ÖDEME DEKONTUNUZU MUTLAKA SAKLAYINIZ )
  • Ürün ile ilgilenen ve satın alım esnasında görüştüğünüz ilan sahibi kursiyere telefon numarasından ulaşarak (ürününüz kargoya teslim edilmedi ise) değişmesini istediğiniz bilgileri verebilirsiniz.
  • Eğer ürününüz kargoya teslim edilmiş ise, ilan sahibi kursiyerden kargo bilgilerinizi aldıktan sonra ilgili kargo ile iletişime geçerek bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Ürün ile ilgilenen ve satın alım esnasında görüştüğünüz ilan sahibi kursiyere telefon numarasından ulaşarak ürününüzün kargo takip bilgilerini alabilirsiniz.
Sipariş vererek ücretini ödediğiniz ürün / ürünleriniz ( sipariş hazırlanma süresi haricinde ) kargoya verilmedi ise, ürün / ürünlerin ücretini yatırdığınıza dair banka dekontunuz ile birlikte sipariş verdiğiniz kursiyere ulaşabilir ya da oncekadin.gov.tr 'de bulunan İLETİŞİM bölümümüzden şikâyetlerinizi bizlere ulaştırabilirsiniz.